2018. szeptember 9., vasárnap

25. fejezet

   A szőke nő zavarodottan nézett a kollégájára. Persze az egész az ő ötlete volt, már a legelejétől fogva, akkor mégis pirongatónak találta. Pedig még csak részt sem kellett vennie benne.
- Egész biztos vagy ebben Bill?
- Már mondtam. Én bevállaltam az elején is.
- De... A dolgok azóta megváltoztak. Már ti sem úgy vagytok egymással... - tördelte törékeny kezeit Alex.
- Ez lenne a baj? Hogy akar engem? - vonta fel szemöldökét a férfi.
- Ugyan már! Ez butaság! Te is tudod!
- Akkor miért kértél fel egy olyan férfit erre a szerepre akiről te tudtad a legjobban, hogy ízig-vérig heteró? - a kis feketét már hónapok óta foglalkoztatta ez a kérdés, de sosem merte feltenni. Talán mert félt a választól...
- Azért mert Tom sosem volt igazán az enyém.
- Ezt, hogy érted?
- Amíg együtt voltunk kínosan ügyelt arra, hogy soha, semmilyen körülmények között ne érezhessem azt, hogy van egy másik nő az életében. Én mégis féltékeny voltam... Mert a nők helyett pasikkal vette körbe magát. Rengeteg jó barátja volt aminek eleinte örültem, de... Egy idő után kezdtek mutatkozni a jelek. Tom nem mindegyikre csak barátként tekintett. Nick volt a neve. Még az egyetemen volt a csoporttársa. Aztán együtt is béreltek lakást. Ő más volt mint a többiek. Legtöbbször csak ketten találkoztak. A kapcsolatuk pedig nagyon bensőséges volt. Én soha nem kerültem olyan közel hozzá mint Nick... Megnevettette, simogatta a karját, zavarba hozta... Egy-egy ilyen baráti találkozó után volt, hogy Tom minden áron szeretkezni akart, de nem jutott a csúcsra. Órákig szexeltünk de semmi... Mert nem rám vágyott...
- De... Akkor most miért tesz úgy mintha ez lenne az első ilyen jellegű érzése? Miért nem mondta el nekem?
- Nem tudja Bill.  Nem vette észre soha. Hogy azóta mi történt köztük azt nem tudom. De nem te tetted őt meleggé. Sosem volt igazán heteró.
- És ezt miért most mondtad el? - a fiatalabb kezdett megint összezavarodni. A helyzet egyre bonyolultabb lett, akár hányszor arattak egy kis győzelmet.
- Mert mielőtt teljesen átadod magad neki, ezt tudnod kellett. Nincs több titok. Ez az utolsó. Legalább is amit én tudok...

***

   Tom vére ezerrel száguldott az ereiben. A forgatással jól haladtak és a kapcsolatukkal is. Nem tudta meddig kell majd még várnia a szexre, de bármennyi időt is szabott volna kedvese, ő megvárta volna. Hiszen tudta, hogy fantasztikus lesz. Mert vele csinálhatja.
- Édesem... - csókolgatta finoman a fekete nyakát. Bár a szexxel vártak, úgy gondolta más még attól élvezetes lehetne.
- Tomih... - simogatta a karjait a fiatalabb. - Beszélgessünk...
- Nem szexet akarok. Tudom, hogy azzal várunk... - csókolta meg lágyan partnerét. Az elégedett nyögés hallatán pedig büszkeség töltötte el. Nyeregben volt.
- Váhrj... - tolta el nehézkesen az idősebbet a fekete.
- Mi a baj Bill? Miért nem akarod ezt sem? Ilyen rossz volt legutóbb?
- Dehogy! - tiltakozott hevesen a fiatalabb. - Én csak tényleg beszélni akarok. Utána lehet. Szeretném...
- Jó... Mit szeretnél hallani? - feküdt végig az ágyon a barna, egyik kezét kinyújtva, hogy a kis fekete kényelmesen hozzá tudjon bújni.
- Ki az a Nick? - Bill nem akart kertellni. Úgy gondolta ez a lehető legjobb amit tehet. Letépi a ragtapaszt és ennyi. Sokkal kevesebb fájdalommal és dühvel jár majd.
- Miért akarod tudni? - Tom hangja... Megállapíthatatlan volt. Nem tudta eldönteni tele van-e érzésekkel vagy annyira érdektelen, hogy az már fáj.
- Alex azt mondta régen ő volt a legjobb barátod. Nekem pedig nem meséltél még róla. Kíváncsi vagyok.
- Mondtam már, hogy imádom mikor az exxemmel beszélgetsz? - nyögött fel fájdalmasan az idősebb.
- A főnököm...
- Ez meg a magánéletem.
- Titkolsz valamit? - nézett mélyen a barna szemekbe a fiatalabb. - A szeretőd volt?
- Mi?! Dehogy is! Istenem... Hogy tudsz ilyen következtetéseket levonni? Rosszabb vagy mint a CIA...
- Akkor miért nem beszéltél róla?
- Mert megházasodott. A férje portugál és oda költöztek. Azóta e-mailen tartjuk a kapcsolatot. Van egy kislányuk Laura és most akarnak még egy gyereket örökbe fogadni. Boldog és szeret ott élni. Angolt tanít. Mit szeretnél még tudni?
- Bepróbálkozott nálad? - Bill szemei kíváncsian csillogtak, amitől szerelme akaratlanul is elmosolyodott. - Most mi van?
- Ennyire izgatna a gondolat, hogy már voltam előtted férfival? - nyalt végig az alsó ajkán Tom, mire partnere elpirult. - Tetszik a gondolat, hogy hevesen mozgok és közben a feszes feneked markolom?
- Most... Most, hogy jön ez? - dadogta ajkát harapdosva a fekete.
- Mert én ezt tenném...
Az idősebb férfi csókja nyers volt és vággyal teli. Pár pillanat alatt elérte vele a kívánt hatást. Ahogy pedig kedvese fölé mászott, valami borzongás fogta el. Nem lépett túl egy határt. Várt az engedélyre. Kellett az az apró momentum mindkettőjüknek.

***

   Bill karjai remegve siklottak fel partnere izmain. Belelihegett a csókba. Ez az egész kezdett túl sok lenni neki. Az érintések, a hangok, ahogy az idősebb férfi teste határozottan ám csöppet sem durván a matracnak nyomta... Akarta őt. Minden porcikája üvöltött érte. A beteljesülés görcsös vágya hajtotta előre.
   Igazán fel sem fogta mikor váltak mindketten pucérrá, de ahogy szerelme merevedése hozzá préselődött... Kezdte elveszteni az eszét.
- Billy... - csókolgatta nyakát finoman a barna. Hangja remegett a vágytól. - Szólj ha álljak le... Kérlek...
- Éhn... Uhh... - nyomta merevedését a kockás izmokhoz a fekete. - Keméhny...
- Leszophatlahk... Megteszem... Csahk mond meg... - a fiatalabb érezte ahogy a másik férfi hevesen zihált a nyakába. Ez a játék már kezdett mindkettőjüknek nagyon sok lenni.
- Éhn... Én nehm... - abban a pillanatban az idősebb elengedte őt és felült az ágyon, ezzel kellő teret adva partnere zavaros gondolatainak.
- Baj lenne ha... Kimennék egy cigire? - kérdezte óvatosan az ajakpc-s.
- Tom... Miért álltál le? - sandított rá finoman Bill.
- Mert nem akartam ráderőltetni ezt. Nem azért fogsz velem lefeküdni mert egy  fűtött pillanatban rád vetem magam.
- És ha én ezt szeretném?
- Tessék? - ütközött meg az idősebb. Erre a kijelentésre abszolút nem számított.
- Már csináltuk. Szexeltem veled Tom. Mire kéne most várnod? Tapsra?
- Mikor legutóbb próbálkoztam elküldtél a francba, hogy te nem vagy kurva.
- De akkor még nem is jártam veled.
- Mi most járunk?
- Miért, szerinted mit csinálunk? - tárta szét tehetetlenül karjait a fiatalabb.
   Az idősebb válaszra nyitotta a száját, de mivel semmi értelmeset nem tudott mondani, így inkább becsukta és elgondolkodott. Szerelmének igaza volt. Teljes mértékben. Szinte mindent együtt csináltak, csókolóztak, randizni is voltak, együtt aludtak... Mégsem gondolt erre ilyen formában. Az egész sokkal természetesebben alakult ki annál, mintsem hogy bármilyen formában is ki kellett volna jelenteniük mi is ez.
- Mióta?
- Ezt, hogy érted? - ráncolta szépen ívelt szemöldökét a fekete.
- Mióta járunk?
- Ja... Azt nem tudom - vont vállat Bill, mire partnere hangosan elnevette magát és visszadőlt az ágyra.
- Mikor érezted először, hogy szeretsz? - mosolygott kedvesére a barna.
- Miután kivertem a pucér tested gondolatára.
- Ne bomolj már Bill! - lökte oldalba a fiatalabbat. Nem hitte, hogy ez a mondat komolyan elhagyta a száját.
- Nem bomlok! Miután elvállaltam a szerepet a tükör előtt kivertem és téged is odaképzeltelek. Hogy nézed... - halkult el a kis fekete. Az emlék gondolata kellemesen melengette a hasát. Különösen azért mert már tudta milyen is igazából partnere vad tekintete.
- Mutasd meg!
- Mit? - szakadt ki gondolatmenetéből a fiatalabb.
- Azt ahogy csináltad. A fürdőben van tükör. Most nem kell odaképzelned... - cirógatta szerelme éledező férfiasságát az idősebb.
- Perverz vahgy...
- Na... Billy... - harapott finoman abba a csodásan fehér bőrbe Tom, mire kedvese felnyögött. - Ezt vehetem igennek?
- Akkor is perverz vagy... - tápászkodott fel a fiatalabb és kissé bizonytalan léptekkel indult a fürdőbe.
- De szereted, hogy ilyen vagyok. Nem? - mosolygott rá kisfiús ártatlansággal a barna.
- Azt hiszem... - állt meg a tükör előtt a fekete, partnere pedig szorosan a hátához simult. - Te...
- Igen. Fel vagyok izgulva... - mélyesztette fogait újra a hattyú nyakba az idősebb.
- Miéhrt teszed ehzt velem? - simult még közelebb szerelme testéhez.
- Mert megveszek érted - simogatta finoman az elé táruló merev szerszámot az ajakpc-s.
- Tohm... - nyögött halkan Bill és a gyengéd érintésbe nyomta magát.
- Leszopjalak édes? - búgta lágy hangon az idősebb.
- Neh...
- Akkor kiverjem neked én? - csókolgatta azt a hihetetlenül csábító nyakat a barna.
- Neh...
- Akkor mit szeretnél, mit tegyek édes?
- Hatohlj beléjm... - nyöszörögte a fiatalabb.

***

   Tom szíve hatalmasat dobbant, ezzel megkockáztatva, hogy átszakítja a bordáit. Minden porcikája bizsergett, már csak a gondolatra is, mégsem mert egyből cselekedni. Mi van ha Bill megbánja? Ha újra csalódni fog az együttlétükben...
- Biztos... Biztos akarod? - dörmögte kissé rekedtes hangon. Érezte ahogy a testén apró remegések futnak végig amiért átkozta is magát. Nem szabadott volna ennyire szétesnie egy ilyen téma miatt. Hisz a kis fekete azt mondta járnak. Ez pedig normális cselekménynek számított ilyen felállásban. Akkor hát miért is akadékoskodott pont most? Maga sem értette.
- Egész biztosan - mosolyodott el a fiatalabb. - Eleget vártunk. Eleget vártam.
- Nekem nincs síkosítóm - az idősebb agya lassan kezdett csak újra forogni. S mivel ez volt az első dolog ami az eszébe jutott, ebbe próbált kapaszkodni.
- Nekem van - súgta édes kis cinkos hangon a fekete, ahogy az ágy felé terelte szerelmét.
- Én... Nem emlékszem, hogy volt-e rajtam gumi... - pirult el egész a füléig a barna.
- Nem volt. Nem kell hozzám gumit húznod.
- Nem azért kérdeztem... Csak... Tudod a lányok mindig megkérnek... - hebegett Tom. Hülyén érezte magát. Tudnia kellett volna Bill mit szeret. Vagy legalább sejtenie. Erre ott állt totál megsemmisülten és tanácstalanul. Elveszve...
- Én nem leszek terhes, nyugi - kuncogott a fiatalabb.
- Hé! Én is tudom... - pirult el sz idősebb.
- Ne félj Tomi... - mérte végig az elé táruló gyönyörű testet a fekete. - Most én fogok irányítani - térdelt partnere fölé és a fülébe suttogta. - Megtanítom neked, hogy varázsolj belőlem kéjsóvár kiscicát.

***

   Bill már az orális szexnél érezte, hogy partnere mennyire hatékonyan tudja lemásolni azokat a tevékenységeket amelyekben ő is részesült. Ám akkor még nem tudta, hogy az idősebb férfinek ez ösztön szerűen jön. A tudat csak akkor kezdett éledezni az elméjében mikor Tom elkezdte őt kitágítani.
   A barna ujjai gyakorlottan siklottak a szűk izmok közé. Igazi puncivarázsló lehetett. S bár Bill azt hitte az évekig tartó orgiák után ő bizony már nem tud úgy remegni mint egy szűz kisfiú, nagyot kellett tévednie.
- Jól csinálom édes? - hajlította be ujjait finoman az idősebb és végignyalt az elé táruló hófehér combokon.
- Ohh... Igehn... - markolt erőtlenül a lepedőbe a fekete. Kezdett csillagokat látni az élvezettől. De szerelme nem engedte őt a csúcsra. Hiába tudta hol a prosztatája. Épp csak megsimította időről-időre.
- Mindjárt elcsöppen a farkad... Milyen rossz fiú vagy te Billie... - nyomta belé még egy ujját Tom.
Az izmok könnyedén tágultak az alapos munka hatására. Szinte már ők könyörögtek a feszítésért. A fiatalabb háta ívben megfeszült, csípőjét pedig akaratlanul is hátra nyomta, ezzel még többért könyörögve.
   Ajkait hangos nyögés hagyta el ahogy mindhárom ujj elhagyta pirosló izomgyűrűit. Karjai ekkor feladták a küzdelmet, ő pedig ernyedten rogyott az ágyra. A szálloda eddig puhának gondolt takarója akkor smirgliként hatott addig elhanyagolt, duzzadt szerszámára. 
- Ügyes fiú vagy Bill... Most már nem kínozlak sokáig...
   Az idősebb egy laza mozdulattal fordította őt a hátára és időt se engedve a tiltakozásnak, egyből szájába fogadta az ágaskodó hancúrlécet.
   A fiatalabb már nem bírt magával. Partnere ütemes tempójával összhangban a csípője is meg-megrándult. Ám Tom egy pillanatig sem akadályozta ebben. A fekete szinte kivágta a magas c-t ahogy görcsös remegés kíséretében végre elérte a beteljesülés. Ám ez a boldog, nyugodt pillanat nem tartott túl sokáig.
   Még el sem múltak a kéj utolsó hullámai mikor az idősebb gyengéden, mégis meglepő határozottsággal és profizmussal tövig hatolt belé. Bill hangos nyögéssel jelzett ahogy megkínzott prosztatáját újra súrlódás érte. A farka ismételten éledezni kezdett. Szinte kínzóan lassan, ettől pedig képtelen volt elfojtani a nyögéseket.
- Nehm bírtam továhbb... - nyöszörgött az idősebb férfi. - Sajnálohm... Nem íhgy akartam.
- Nehm... Nem lehsz hosszú meneht... - lihegett a fekete. - Túhl jól csináltad...
- Finoman akarom csinálni. Megérdemled Billieh...
   Ajkaik egy hosszú csókban forrtak össze, mialatt Tom csípője lassú, ütemes tempóban kezdett el mozogni. Egyszerűen képtelen volt szerelmén kívül bármit is felfogni a világból. És nem is akart. A puha, erőtlen nyögések így is már az őrület határára sodorták. Életében először adott volna meg mindent a gumiért. Azt remélte úgy talán tovább bírná. De a látvány...
   A fiatalabb teljesen kitárulkozva feküdt előtte, ajkait pedig szégyentelen hangok hagyták el. Erről pedig az első alkalom jutott eszébe, mikor is a csúcsra juttatta szerelmét. Ahogy a törékeny, remegő test a falnak feszült... Egyszerűen alig bírt ellenállni neki. Kis híja volt a szexnek akkor is. Most viszont már az övé volt. Testestül, lelkestül.

***

   A fekete szinte felsikoltott ahogy partnere fogai birtoklóan vették uralmuk alá a nyaka érzékeny bőrét. Már így is az őrület határán táncolt, ám az erőteljes érintés volt az utolsó löket a szakadék felé. Csípője előre billent, ajkait pedig hangos kiáltások hagyták el. Izmai erőteljesen húzódtak össze, majd teljesen elgyengülten omlottak szerelme hátára. Az érzések sokasága egy pillanat alatt szakította szét teljesen és repítette a mennyekbe. Nem tudta eldönteni, hogy sírni szeretne avagy nevetni. Egyedül a belé áramló forróságot és az immár erőtlen lökéseket tudta beazonosítani, majd Tom lágy, nyugtató csókját, ami lassacskán véget vetett a teljes zűrzavarnak benne.
- Ugye... Ugye nem fáj semmi? - rebegte zavartan az idősebb, mikor kezdett visszatérni a mámor hullámai közül.
- Nem. Minden rendben. Nagyon jó volt veled a szerelmeskedés - simogatta szerelme csatakos tincseit a fiatalabb.
- Jobb... Jobb mint az első? - motyogta a barna. Muszáj volt végre valami konkrétat megtudnia.
- Jobb. Mert ez az utolsó. Ha a következőnél megkérdeznéd melyik volt a legjobb akkor azt választanám. Mert egyre jobban foglak szeretni. Minden alkalommal.
- Köszönöm... - zárta szorosan karjaiba a fiatalabbat.
- Neked semmit nem kell megköszönnöd Tom. Szeretsz engem. Más nem kell - simogatta a borostás arcot a fiatalabb.
- Semmi más?
- Semmi. Csak te... - csókolta meg szerelmét Bill. - Életem végig... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése