2015. november 16., hétfő

Eredmény

Hali- hali!

   Nos, tegnap lejárt a szavazás, és most, hogy végre van netem hivatalosan is kihirdethetem, hogy a Búcsúzik a nyár nyerte a szavazást. :)
   De, hogy még véletlenül se unatkozzatok a történet címét megváltoztatom Játszom a szerepem-re. Talán ez még jobban is fog passzolni magához a történethez.
   Az Ich liebe dich utolsó részét megkapjátok a napokban aztán szerintem szombaton jön az első rész. Ezzel meglepve magam a szülinapomon :D
   További jó olvasást! ^^

2 megjegyzés:

  1. Csak, hogy kicsit izgisebb legyen ugye? :)
    Sajnálom, hogy már vége lesz, hiányozni fog ez a történet.
    Azért bízom benne, hogy a másik sztorit is megfogod majd írni, kár lenne kihagyni, mert az is izgisnek ígérkezik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen! :D
      Hát azért nekem is hiányozni fog.
      Azt is meg fogom szerintem. Mert a szívemhez nőtt. :)

      Törlés