2016. szeptember 15., csütörtök

12. fejezet

Alig egy héttel a New Yorkba érkezésük után a kis csapat újra útra kelt egy jóval nagyobb távra. Feladták a kissé hűvös, esős délutánt a keleti parton, egy jóval melegebb reggelre a csendes óceánon.
- Én ilyenkor még aludni szoktam - ásítozott Bill a taxiban a szálloda felé.
- Az egész utat végigaludtad. Nem volt elég? - kérdezte meglepetten a partnere.
- Az nem ugyan az! - erősködött a fiatalabb férfi.
- Miben is más Billie béby? - kérdezte vigyorogva a barna, ám az említett szíve azonnal dübörögni kezdett a mellkasában. Nem volt hozzászokva, hogy így becézgessék. Ahhoz pedig pláne nem, hogy Tom becézgesse ilyen édes mosollyal az arcán. A fekete amúgy hófehér bőre akkor bíborszínben pompázott. Nem értette, hogy az, amit eredetileg sértésnek szántak miért esett neki ilyen jól.
- Sose hívtak még így... - ismerte be nagy sokára a fiatalabb, de még mindig mosolygott.
- Akkor most már igen! - mosolygott rá vissza az idősebb. - Úgyis olyan az arcod, mint egy porcelán babáé.
- A smink csodákra képes - forgatta a szemeit játékosan Bill.
- Ha alszol nincs is rajtad smink.
- Igaz. Akkor leveszem a maszkot.
- Maszkként használod? - kapta el a fonalat Tom. Jobban meg akarta ismerni a fiút, és azt remélte így menni fog.
- Mondhatjuk - vont vállat a fekete. - Ne érts félre, azért csinálom ezt, mert így tetszem magamnak. Ehhez semmi köze másokhoz. Vagyis talán annyiban van, hogy a legtöbb ember csak ezt látja belőlem. A „tökéletes műalkotást”.
- És neked ez jó? Jó, hogy csak a külsőd miatt ítélnek meg?
- Minden ember a külső alapján ítélkezik Tom. Te is megítéltél a külsőm alapján. Emlékezz csak vissza!
- Sajnálom is, hogy ezt tettem... - sóhajtott szomorúan az idősebb.
- Nem kell sajnálnod, én nem haragszom. Lehet, hogy megítéled a külsőm, de utána hajlandó voltál beszélgetni is velem. És azt nem azért tetted, mert látod az „álarcom”.
- Valójában szerintem illik hozzád - motyogta pirongó arccal a barna.
- Ez bók akart lenni? - mosolygott rá Bill boldogan.
- Nem... Vagyis igen! Vagyis... Mondhatom azt, hogy ez egy megállapítás volt? - figyelte őt kérlelően Tom.
- Miért fél az a buta fejed tőlem? - veregette meg a másik homlokát a fiatalabb.
- Ezt... Ezt, hogy érted? - értetlenkedett a barna.
- Úgy, hogy amint valami kedveset mondasz vagy teszel az irányomban, egyből vissza akarod szívni, vagy szimplán levegőnek nézel napokig.
- Hé! Ez nem is igaz! - háborodott fel az idősebb.
- De igaz, és ezt te is nagyon jól tudod! Félsz bármilyen kapcsolatot is kialakítani velem. És most nem a járásra gondolok. Hanem pusztán arra, hogy akár lehetnénk jóban. Még egy darabig úgyis egymás arcát fogjuk nézni, nem kéne begubózni attól, ha rájössz, nem utálsz.
- Soha nem mondtam, hogy utállak Bill - nézett rá fájó szívvel partnere. - Én csak nem akarok olyan lenni aki... Tudod...
- Aki a szerep kedvéért megfektet aztán tovább lép?
- Pontosan!
- Akkor had mondjak el neked valamit. Számomra ez csak munka. A nőgyógyász se azért lett az ami, hogy egész nap a nők alsó felét bámulhassa. Neki az a munkája. Nekem pedig ez volt. De ennek már vége. Az, hogy elvállaltam ezt a szerepet részben neked is köszönhető.
- Nekem? - hüledezett Tom. - Úgy... Úgy érted...
- Úgy értem, hogy nézz csak magadra! Nem sokkal vagy idősebb nálam és máris olyan karriert építettél fel, amiről mások csak álmodnak! Te voltál a példaképem. De most nagyon szarul végzed a munkád. Úgyhogy tessék csak rendes példaképnek lenni, vagy felhívom az anyukádat, hogy porolja ki a feneked - a végén már mosolygott. Önfeledten és vidáman. A tekintete pedig élettel telt meg, pont mint pár estével azelőtt.
- Értettem Mr. Trümper - szalutált mosolyogva az idősebb.
- Na, akkor ha már ilyen szépen megbeszéltük ezt, majd a strandon be is kenheted a hátamat, mert ha nem én leszek Piroska, és azt te nagyon nem szeretnéd, mert elviselhetetlen vagyok olyankor.
- Még ennél is elviselhetetlenebb? - vigyorgott rá a barna.
- Esküszöm, kiporoltatom a fenekedet! - fenyegette őt egy ujjával a fekete, de a szemei játékosan csillogtak.

***

- Nos, tetszik a szobád? - ült le Bill ágyára Alex.
- Nagyon szép! Tényleg!
- Akkor miért vágsz ilyen fancsali arcot? - kérdezte féltőn a nő.
- Csak... Kicsit furcsa lesz Tom nélkül... - vont vállat a fiatalabb.
- Szeretnél közös szobát?
- Nem! - vágta rá azonnal a fekete. - Akkor tudná, hogy én...
- Még nem beszéltetek róla? - figyelte őt rosszallóan a nő.
- Hogy mondhattam volna el neki? Elalvás előtt? Jó éjt Tom, amúgy ne lepődj meg, ha éjjel rád mászok, mert nagyon bejössz nekem? - akadt ki a fekete.
- Ha szeretnéd, akkor nyugodtan. A te döntésed.
- Aww... - harapta be az alsó ajkát Bill és csak fogta a fejét. - Miért ilyen nehéz ez az egész?
- Mert nem látjátok a fától az erdőt... - sóhajtott Alex.
- Nem. Csak Tom nem látja az a francos erdőt!
- Tudsz róla, hogy pár napon belül a karjaiban fog tartani és édes dolgokat a füledbe suttogni?
- Tudsz róla, hogy ilyenkor nem szeretlek? - fintorgott a férfi.
- A főnököd vagyok. Nem is kell szeretned - állt fel a nő. - Menj és igyál meg pár koktélt. Hátha megered a nyelved.
- Nem fognak kiszolgálni. 19 vagyok.
- Akkor kérd meg Tomot! Biztos szívesen segít - azzal Alex elhagyta a szobát, magára hagyva a teljesen összezavarodott Billt.

***

- Elállod a napot - nyitotta ki a szemeit Tom. A medence mellett próbált kicsit akklimatizálódni, de nem igazán ment neki.
- Bocsi - nézett rá nagy boci szemekkel Bill.
- Mit szeretnél? - ült fel az idősebb férfi. Látszólag unott volt, de a szeme sarkából alaposan végigmérte a másik férfit, aki egy száll fürdőnadrágban ácsorgott mellette.
- Én... Tudod... Még csak 19 vagyok...
- Na mi az? A kicsi Billie inni szeretne? - vigyorgott rá a barna, mire a fiatalabb elvörösödött. - Ugyan, semmi gond! Én is ittam a te korodban - állt fel és elment.
A fiatalabb helyet foglalt a másik napozó ágyon és csak figyelte partnerét, aki egyenesen a bárhoz ment, majd pár perc múlva két mochitóval jött vissza.
- Köszönöm... - dadogta zavartan a fiatalabb.
- Ugyan, nem kell. Csak ne rúgj be, mert nincs kedvem a karjaimban cipelni.
- Nem is kell! Vannak neked lábaim! - morgott Bill.
- Vannak, de az a kérdés, hogy működni fognak-e ha iszol - mosolygott önelégülten az idősebb.
- Ha ennyire nem bízol bennem, akkor miért hoztál inni nekem?
- Mert gondoltam vicces leszel becsiccsentve.
- Olyan... Olyan szemét vagy... - ivott bele italába a fekete.
- Ne haragudj... - ült le mellé Tom, amitől a fiatalabb kicsit összerezzent, de próbált nyugodt maradni. - Nem megbántani akartalak... Csak... Szeretem, mikor csipkelődünk. De ezek szerint most nagyon messzire mentem.
- Nem haragszom - rázta meg a fejét Bill. - Tudod, valójában örülök, hogy kicsit nyíltabb vagy. És nem félsz a közelemben maradni.
- Eddig se féltem. Csak... Csak szimplán egy idióta voltam.
- Azt nem mondanám - mosolygott rá kedvesen a fiatalabb.
- De gondolod - borzolta össze kissé a gyönyörű, hollófekete tincseket Tom.

De amint a selymes haj az ujjai közé csúszott, valami különös érzés fogta el, melynek hatására finoman hátra hajtotta partnere fejét, amit a másik készségesen engedett is.

11 megjegyzés:

  1. Bill 19??? Ezen kicsit meglepődtem. De annyira cukik^^ Na és a vége hmmm :D Már alig várom a folytatást, nagyon jó lett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja, akkor ez eddig csak a fejemben volt meg. Upsz... :)
      Igyekszem a folytatással és örülök, hogy tetszett!

      Törlés
  2. Szia:3 szerintem én még nem írtam ide�� de most itt az ideje*-* nagyon ügyesen írsz és imádom ezt a történetet*-*-*-* olyan aranyosaak���� várom a folytatást����

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Örülök, hogy írtál, és annak is, hogy tetszik a történet :)
      Igyekszem a folytatással és remélem a következőkben is el fogja nyerni a tetszésedet! :)

      Törlés
  3. Hello, tudom hogy ezer éve nem voltam, hamarosan nálam is lesz rész és elmondom miért, most nem is lényeg. Egy szuszra olvastam végig e mostani részeket, imádtam mind. Mindig is kedvenc íróm voltál, szeretem a stílusod, ami szerintem az utóbbi időben még az eddigi szupernél is jobb lett!!!!!! Én is meglepődtem, hogy Bill csak 19 éves, de cuki, vagyis cukik Tommal együtt! Várom az új részt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szió! Már nagyon várom a részt és örülök, hogy te is visszatérsz :)
      Nagyon-nagyon-nagyon szépen köszönöm! Most egyrészt el vagyok pirulva, másrészt pedig kicsit küzdök is a könnyeimmel mert ez egy hatalmas dicséret a számomra. (És a bennem élő 14 éves kislánynak aki anno hajnalokig bújta a blogodat.)
      Majd igyekszem nem csak a fejemben eldönteni a dolgokat és megosztani veletek is xD
      Igyekszem a folytatással :)

      Törlés
    2. Köszönöm, de te már messze túl szárnyaltál engem :) Nagyon várom a folytatást!

      Törlés
    3. Tényleg meg fogsz engem ríkatni... Nagyon-nagyon-nagyon köszönöm! És igyekszem! :) <3

      Törlés
    4. Igazán nem szándékom, ez csak az igazság :) :)

      Törlés
  4. Szia. Már korábban is olvastam ezt a részt csak eddig lusta voltam írni. Miközben olvastam én is eleresztettem egy hangos 'mi a faszt??' amikor az a rész jött hogy Bill 19. De ettől függetlenül nagyon tetszett a rész és várom a folytatást :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Örülök, hogy tetszett a rész, és köszönöm a kommentet!
      Pedig meg voltam győződve, hogy a "film plakátján" látszik. De örülök, hogy meglepetést tudtam okozni. A folytatással pedig igyekszem :)

      Törlés