2015. április 6., hétfő

4. fejezet - Egy csodás nap

- Megbántad? – kérdeztem mikor mindkettőnk légzése nagyjából visszaállt a normális tempóba, és végigsimítottam Bill gyönyörű arcát.
- Nem. – rázta meg a fejét.
- Akkor jó. – mondtam mosolyogva és megcsókoltam. – Szeretlek Bill!
- Én is téged! – mondta mosolyogva.
- Mit szólnál, ha most együtt lefürödnénk, aztán megreggeliznénk és megnéznénk valami romantikus filmet? – kérdeztem mosolyogva.
- Ez kicsit érdekesen hangzik a te szádból. – mondta mosolyogva.
- Hogy-hogy? – kérdeztem meglepetten.
- Mert te alapból nem vagy az a romantikus alkat. De nekem nagyon is tetszik, hogy ilyen vagy. Ezért is szeretlek annyira. – mondta mosolyogva és megcsókolt.
- Remélem is! Másnak soha nem csinálnék ilyeneket.
- Tudom. – mondta széles mosollyal és végighúzta a mutatóujját a mellkasomon, amitől egy apró nyögés hagyta el az ajkaimat. – Mi az szépfiú? Talán felizgat az érintésem? – kérdezte még mindig széles mosollyal és az ujja más az ágyékomon voltak, ami kezdett éledezni.
- Bill! – nyögtem, amikor az ujjait a férfiasságomon éreztem.
- Mi az? – kérdezte ártatlanul, de közben tovább kényeztetett.
- Direkt csinálod? – kérdeztem két sóhaj között.
- Nem. – lehelte az arcomba és szenvedélyesen megcsókolt – De érezni akarom a bőrömön a bőrödet.
- Akarlak. – suttogtam lágyan a fülébe és átfordítottam magunkat így én kerültem felülre.
Szenvedélyesen visszacsókoltam majd a csókjaim elhagyták a száját és a nyakán folytattam. Egy helyen eléggé ki is szívtam. Majd haladtam egyre lefelé. Az ágyékához érve megálltam. Felnéztem rá és láttam, hogy már alig bírja kivárni mikor, érek férfiasságához. Óvatosan végighúztam a kezemet a hasán mire az egész teste megremegett és egy apró sóhaj hagyta el gyönyörű telt ajkait.
Most Bill fordított a helyzeten így ő került felülre. Nem is kertelt. Ráült a már igen csak ágaskodó férfiasságomra és kínzó lassúsággal kezdett el mozogni rajta. Már nagyon sok lány csinálta ezt de Billel valahogy minden sokkal szebb és élvezetesebb volt. Egyre hangosabb nyögések hagyták el a szánkat, amit időnként egy-egy csókkal fojtottunk el.
Ahogy a csúcs egyre közeledett már egyáltalán nem érzékeltem semmit a külvilágból. De a mámor gyönyöre előtt még egy utolsó szót ki tudtam ejteni:
- Szeretlek!
Abban a pillanatban, ahogy ezt kimondtam az orgazmus csodálatos elsöprő ereje lett rajtunk úrrá. Testünk megfeszült és hosszú percekig úgy maradt majd Bill rám dőlt és szorosan magamhoz öleltem. Hosszú ideig csak így feküdtünk csukott szemekkel és élveztük a másik közelségét.
- Fázom. – mondta Bill egy idő után.
- Takarózz be! Én csinálok egy kis meglepit.
Felálltam és bementem a fürdőbe majd kulcsra zártam az ajtót. Drága öcsém telerakta a fürdőt olajokkal, fürdősóval meg illatos gyertyákkal. Mikor megkérdeztem, hogy mikor fogjuk használni azokat mindig azt mondta, hogy majd egy különleges alkalommal. Akkor sohasem értettem, hogy mire gondol.
Körberaktam velük a kádat majd kiválasztottam a levendulás fürdősót és fürdőolajat és raktam belőlük a jó meleg vízbe. elsötétítettem a szobát és megnyújtottam a gyertyákat.
- Bill! Édesem jöhetsz! – szóltam ki a résnyire nyitott ajtón.
- Édesem? – kérdezte meglepetten.
- Édesem, életem, kedvese, aranyom. Hogy szólítsalak? – kérdeztem mosolyogva.
- Az édesem jó lesz. – mondta mosolyogva és belépett a fürdőbe.
- Tom ez… - hebegte amint meglátta a „művemet”.
- Tetszik? – kérdeztem és hátulról átöleltem.
- Ez gyönyörű szerelmem.
- Szerelmem? – kérdeztem meglepetten.
- Ha én az édesed vagyok, akkor te az én szerelmem. – mondta és egy futó csókot lehelt az ajkaimra.
- Hé! Ezért még rendes csókot sem kapok? – kérdezte tetetett sértődöttséggel.
- Ha beülsz mellém, akkor kaphatsz még. – mondta mosolyogva mikor már a kádban ült.
- Megéri ez nekem? – kérdeztem elgondolkodva.
- Na kössz! – fonta össze maga előtt a kezeit és forgatta a szemei.
- Ennyivel nem úszod meg! – mondtam és már a fürdőkádban is voltam.
- Te az előbb… - dadogta Bill, de én egy csókkal elhallgatattam.
- Baj, hogy itt vagyok? – kérdeztem sármos mosollyal.
- Nem. – mondta Bill, mint aki nincs teljesen magánál.
- Reméltem is. – mondtam még mindig mosolyogva és megcsókoltam.
Még egy jó darabig csókolóztunk és simogattuk egymást majd megfürödtünk és fürdőköntösben lementünk valami ehetőt nézni.
- Mit szeretnél enni? – kérdezte Bill angyali mosollyal az arcán.
- Téged. – mondtam a pulton könyökölve.
- Jaj, Tom! Ha ma megeszel, holnapra nem marad belőlem semmi.
- Akkor sajtos szendvicset kérek szépen kakaóval.
- Meleg szendvicshez mit szólsz? – kérdezte még mindig mosolyogva.
- Oké! Addig keresek valami jó filmet.
- Rendben.
Felmentem a szobámba és elkezdtem keresgélni a filmek között. Vagy kismillió filmem volt innen-onnan. Bill már egy ideje mondja, hogy szeretné megnézni a Zene és szöveget. Épp valamelyik nap írtam ki. ~Bill ennek örülni fog.~ Ahogy így gondolkodtam csörömpölést hallottam lentről. Azonnal otthagytam csapot-papot és rohantam is le az emeletről. De mire leértem Bill már a konyhaasztalnál ült és a szendvicsek a sütőben voltak.
- Megtaláltad a filmet? – kérdezte mosolyogva.
- Igen. Mindjárt hozom. – mondtam és visszamentem a szobámba. Gyorsan megkerestem a filmet és már lent is voltam.
Behúztuk a függönyöket, beraktuk a filmet és üdítőstül, kajástul befeküdtünk a kanapéra. Hiába volt a film romantikus nagyon tetszett. Egy paliról szólt, aki régen zenész volt, de a bandája feloszlott és már csak ő játszotta a régi dalaikat. Aztán felkérte őt egy tini sztár, hogy írjon neki valamit. De mivel már évek óta nem írt felvett egy dalszövegírót. De vele nem jutottak egyről a kettőre. Majd feltűnt egy nő, aki énekelt valamit és a pali azután vele dolgozott. A film végén pedig összejöttek.
- Tetszett a film? – kérdeztem mikor vége lett.
- Nagyon. – mondta mosolyogva.
- Örülök.
A délután hátralévő részében filmet néztünk, zenét hallgattunk és beszélgettünk. Olyan idilli hangulat volt. Soha nem hittem volna, hogy ez tényleg lehetséges. Az, hogy Bill úgy szeressen, ahogy én őt.
Este aztán ismét a mennyekben éreztük magunkat, ahogy a testünk egyesült. Majd a karjaim közt aludt el. Olyan gyönyörű volt, mint egy földre szállt angyal. Bár még mindig nem tudtam, hogy mi volt az a zaj délután így csak remélni tudtam, hogy minden rendben. Ezekkel a gondolatokkal és Bill gyönyörű arcának nézésével aludtam el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése