2015. április 27., hétfő

9. rész – A kiscsaj elmebajos

   A nikotin nyugtató hatása végigjárta a testemet. Néhány embert inkább felpörget. Nos, hát engem is felpörgetett jó párszor, de mikor ideges voltam lenyugtatott.
- Tom – szólított meg egy halk hang a hátam mögül és mikor megfordultam Kamillával álltam szemben.
- Mit akarsz? – kérdeztem nem épp kedvesen. De hát ne várjon el tőlem szép hangnemet, ha itt teszi a fejét.
- Bocsánatot kérni, hogy olyan undok voltam.
- Nincs gáz – biccentettem.
- Lehet egy kérdésem? – gondolhattam volna, hogy az ilyen kiscsajok mindig akarnak valamit.
- Mondjad – nyomtam el a csikket.
- Izé… hát… - pirult el mint egy paradicsom. – Billnek van barátnője?
   Na, jó. Mi van? A kiscsaj komoly az én öcsémre hajt. Atyám. Majdnem 7 év van köztük. Ez totálisan abszurd. Ráadásul Bill most velem jár. De hát ezt még sem mondhattam el neki! Abból oltári nagy gáz lett volna...
- Hát nincs – mondtam pár perc hallgatás után. De belülről már evett az ideg.
- Köszi! – ölelt át boldog vigyorral az arcán majd visszarohant a boltba.
- Ez a kiscsaj nagyot téved, ha azt hiszi, megkaphatja Billt – morogtam utána meredve és közben ökölbe szorult a kezem. Így mentem vissza hozzájuk. Nem akartam hagyni, hogy rámásszon az én Billemre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése