2015. április 27., hétfő

10. rész – Ezt miből gondolod?

- Na és ez? – jött ki Bill egy eszméletlenül szűk, fehér csőfarmerben, amire feketével egy sárkány volt hímezve.
- Szerintem… - kezdte Kamilla, de én közbeszóltam.
- Nagyon jól áll - mosolyogtam féloldalasan és már azt terveztem, hogy markolok ebben a fenekébe, mikor Bill elterelte a gondolataimat.
- Köszi – mosolygott. – Kamilla, szerinted?
- Inkább ne – fintorgott. Én pedig azt hittem leütöm. Hiszen az öcsikémnek csak diót nem lehetett törni ebben a fenekén. De úgy döntöttem modorálom magam. Az ő kedvéért.
- Neked tetszik? – néztem mélyen Bill szemeibe.
- Talán egy kicsit csajos. Sőt, nagyon. Inkább nem – és azzal visszament a próbafülkébe. Én pedig kissé lelombozódva ültem ott tovább.
- Te nem veszel semmit Tom? – fordult hozzám Kamilla. Most meg mi van? Előbb utált most meg puszipajtások vagyunk?
- Szerintem most nem. Majd ha látok valami jó cuccot – vontam vállat unottan.
- Szerintem kéne neked egy csaj – nézett végig rajtam. És hát mit ne mondjak, eléggé látszott rajta a nemtetszés.
- Miből gondolod? – kérdeztem meglepetten.
- Rock sztár vagy. Muszáj becsajoznod – ez a nő egy állta volt. Bárki bármit is mondott. Az ember 14 évesen nem beszél ilyeneket!
- Már bocs. De ezt miből gondolod? – nem akartam megütni. Távol állt tőlem, hogy bántsak egy nőt. De már nagyon érett egy pofon a számára.
- Minden nagymenő, helyes rock sztárnak van csaja. Csak a ti bandátoknak vannak szingli tagjai – erősködött. Komolyan úgy hangzott mintha egy tinimagazinból magolta volna be ezt a szöveget.
- Hát szerintem nem így van. Amúgy meg az nem csak rajtunk múlik. Tudod a paparazzik nagyon meg szokták nehezíteni az életünket. Az sem kizárt, hogy most is itt vannak.
- Istenem! – sikoltott fel. – Jól áll a hajam?
- Na, erről beszélek. Minket már nem annyira zavar. Kicsit hozzászoktunk, de még mindig fel tudnak húzni. Viszont ha bármelyikünknek komoly kapcsolata lenne azt előbb-utóbb be kéne jelentenünk egy sajtótájékoztatón, de lehet, hogy a lesifotósok előbb rájönnének és akkor meg pofátlanabb módon próbálnának meg infókat szerezni.
- Értem... – gondolkodott el Kamilla. – Szóval, ha összejövünk Billel akkor nekem tűrni kell, mint a torkos borznak.
- Nem épp erre gondoltam.. – ha anime szereplő lettem volna, tuti megjelenik egy vízcsepp jel a fejem mellett. Ez a beszólás komolyan fájt nekem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése