2015. június 26., péntek

8. rész – Próba

Délután a próbán minden rendben ment. Jó azért nem minden. Elkezdtem köhögni, aminek a vége nevetésbe torkollott, ami hatására egy roppant érdekes hang jött ki a torkomon. Azok a bolondok meg röhögni kezdtek és ez egy lavinát indított el. Elkezdtünk hülyeségeket beszélni meg vicceket mesélni. Szerencsétlen David meg csak kiabált, hogy így mi lesz a próbával?
Végül aztán sikerült betuszkolni a fiúkat a hangszigetelt szobába(am nem kis feladat volt és a végére Daveről szakadt a víz), így én kifaggathattam drága barátosnémat.
- Mit nézel ennyire? – mosolygott kedvesen mikor már vagy 2 perce őt fixíroztam.
- A megfelelő szavakon gondolkozom.
- Mi olyan fontos, hogy ennyire gondolkodsz?
- Á, csak te. Illetve ti! – vigyorogtam.
- Nem kell rosszra gondolni – szögezte le Dorin azonnal. Komoly arcot vágott, de ott bujkált a szája szélén a mosoly.
- Szoktam én olyat? – néztem rá nagy szemekkel.
- Igen.
- Egyszer le foglak lőni – vetettem rá egy szúrós pillantást, majd a nyakába borultam. – Tudod, hogy szeretlek?
- Tudod, hogy megfojtasz?
- Bocsi – vigyorogtam és elengedtem őt. Legalább is annyira, hogy kapjon levegőt.
Még egy jó darabig beszélgettünk majd odamentünk David mellé és felvettük a fülhallgatókat, amin keresztül mi is hallottunk mi folyik a próbafülkében. Persze nekem rögtön táncolnom kellett, amibe nem sokkal később Dorin is beszállt. Aztán már csak az láttam, hogy David tátog. Mikor levettem a fülhallgatót azt is érzékeltem, hogy az a tátogás, kiabálás volt.
- …. ez elfogadhatatlan.
- Ok, csá! – mutattam neki a tenyeremet.
- Figyelsz te rám? – pattogott tovább.
- Ugyan Dav – karolt át a derekamnál Tom. – Tamarának csak hiányzik a parti királynőség – vigyorgott idiótán. – Majd este lefárasztjuk.
- Kajakra? – döbbentem le.
- Ha úgy jobban tetszik, akkor kenura –szólt közbe Gustav.
- Te sötét, vagy mint az éjszaka doboskám.
- Hé! – morcosodott el. – Ne szólj be a pólómra!
- A fejedben lévő sötétségre gondoltam nyuszikám – Gustav tudott a legjobban lefárasztani. Bár imádtam, de néha a beszólásai kicsit megviseltek.
- Ezek, hogy fognak ennyi időt kibírni egymással? – kérdezte tanácstalanul David.
- Nyugi Dav! – tettem a könyököm a vállára. – Téged is elviselnek a fiúk nem is tudom hány éve.

Na, akkor mindenkiből kitört a röhögés mire David feje a szivárvány színeiben kezdett el pompázni. Tudom, egy dög vagyok, de az ilyen beszólásokat nem tudtam magamban tartani. Főleg ha fel voltam dobva. És a parti szó hallata után nem is bírtak volna lelőni. Nem mintha valaha is jártam volna bulizni, de valahol belül éreztem, hogy a srácokkal ez igazán jó móka lenne!

4 megjegyzés:

  1. Tök jó lett a hangulata ennek a résznek! Kíváncsian várom a folytatást, biztos durva lesz, ha elmennek mind szórakozni *-*

    VálaszTörlés
  2. Erre én is kíváncsi vagyok, mert már egyáltalán nem emlékszem, h mi volt enneka bulinak a kimenetele :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor már ketten vagyunk szívem! ;) Néha már magam is meglepem :)

      Törlés