2015. július 25., szombat

25. rész – SMS-ek



A hallgatás nagyon egy idegesítő dolog tud lenni, ha három olyan ember beszélget, akik közül ketten elválaszthatatlan barátnők, a harmadik pedig csak épp, hogy odacsöppent. Sajnos aznap az én nagydumás szám se segített ki minket, úgyhogy csak ültünk ott csendesen, míg a fiúk haza nem értek.
- Megjöttünk! – dobta le Tom a kulcsát az ajtó melletti komódra, majd mikor látta, hogy nem vagyunk a nappaliban elindult a konyha felé.
- Mackókám! – ugrott Ria Tom nyakába és csókolgatni kezdte, engem meg elkapott tőlük a hányinger, de a legrosszabbul szegény Bill járt, aki csak állt ott meredten, és döbbenten, majd felsietett a szobájába, Dorin pedig utána.
- Ria! – tolta el magától a lányt Tom. – Hogy-hogy itt vagy?
- Előbb végretért a fotózás – vigyorgott a lány.
- Értem – bólogatott Tom, de szíve szerint Bill után rohant volna.
- Hülye picsa… - morogtam az orrom alatt, és a fejemmel intettem a két G-nek, akik követtek a nappaliba.
- Mi ez az egész? – kért magyarázatot Georg.
- Ez hosszú – fújtam el egy tincset a szememből, ami rögtön vissza is hullott. A kijelentésemre Gustav bólintott.
- És miért rohant Dorin Bill után? – érzékeny vizek. A basszeros idegesnek tűnt.
- Ezt majd az ikrek elmondják – a dobos bólogatott.
- De Dorint leküldenéd? – érdeklődött Georg. – Négyre vár minket az ingatlanos nő.
- Persze – mosolyogtam rá kedvesen. – De kérlek, ne szóld le! Ha mindent megtudtok, akkor majd megérted – erre Gustav csak hevesen bólogatott.
- Rendben – Georg rám mosolygott, és láttam a szemében a hálát. Biccentettem feléjük, majd felszaladtam az emeletre, egyenesen Bill szobájához. Az ajtórésnyire nyitva volt így hallhattam a beszélgetést.
- Azt hittem nem érint majd meg ennyire… - szipogta Bill. – Hiszen eddig is szerettem, ők pedig együtt voltak.
- Tudom Bill – simogatta az énekes hátát Dorcsi.
- Szerinted neki is fájt? – ahogy félszegen felemelte a tekintetét barátnőmre, csak akkor láttam meg az igazi fájdalmát.
- Biztos vagyok benne – mosolyodott el bátorítóan az én drága barátnőm.
- Bejöhetek? – kopogtam.
- Persze! – szólt ki Bill, s mikor beléptem akkor kezdte törölgetni könnyáztatta szemeit.
- Dorin, Georg azt mondta mennetek kell. Az ingatlanos nő vár.
- Rendben leszel? – pillantott aggódva Billre.
- Aha – válaszolt bár egyáltalán nem volt meggyőző.
- Itt maradok vele – érintettem meg óvatosan Dorin vállát, és olyan érzésem támadt mintha áramütés érne, akár csak mikor az első találkozásunkkor megöleltem.
- Akkor meg pláne – erőletett magára egy mosolyt Bill.
- Rendben – sóhajtott a barátnőm, majd lassú léptekkel elindult kifelé a szobából. Az ajtófélfánál visszafordult, majd mikor úgy látta minden rendben lesz a kisebb Kaulitzzal, sóhajtott és elment.
- Édes lány – közölte az énekes.
- Az – bólintottam az ajtóra meredve, amin az előbb kilépett. – A legédesebb.
- Szereted őt? – pillantott rám Bill. Még így elfolyt sminkel, és meggyötört arccal is olyan őszinte volt.
- Jobban, mint az életemet.
- Akkor te… - kezdett bele kissé döbbenten.
- Nem vagyok szerelmes belé! – vágtam rá határozottan, mégis zavartan.
- Bocsi! – mentegetőzött. – Csak ahogy beszélsz róla meg minden…
- Igen... – túrtam bele a hajamba zavartan. – Nem vagyok belé szerelmes, de nem is úgy szeretem, ahogy mondjuk a nővéremet. Szeretem, és mégsem tudom, mit érzek iránta.
- Mint én Tommal… - harapott az ujjába Bill és ismét előbukkantak a könnyei.
- Shhh…. – simogattam a hátát. – Nem lesz semmi baj!
- Bill! – hallottuk Tom hangját, mire az énekes összerezzent.
- Ne! – suttogta halkan, rémült tekintettel. Bólintottam és az ajtóhoz siettem.
- Beszélnem kell vele! – közölte határozottan.
- Azt mondta ne! – álltam elé, hogy ne lásson be a szobába.
- De muszáj! – közölte, és engem félretolva berontott. Szorosan magához ölelte a törékeny, reszkető testet, majd ajkaik egy rövid időre találkoztak. – Holnap este már veled leszek! – kacsintott a feketére, közben pedig sármosan mosolygott. – Riával elmegyünk vásárolni. El akarja verni a fotózásért kapott pénzt. Majd érkezünk.
- O… Oké – bólintott Bill vörös arccal és kicsit meglepetten.
- Remélem, megfojtja őt egy cérnaszál – mosolyogtam, nem épp kedvesen, majd becsuktam az ajtót.
Billel sokáig beszélgettünk. Nem csak Dorinról és rólam, meg Tomról és róla, hanem úgy mindenről. A bandáról, L.A.-ről, a családjukról, a gyerekkorukról meg az enyémről. Nem tudtuk miért követi az egyik téma a másikat, csak úgy beszélgettünk arról, ami az eszünkbe jutott. És igazság szerint ennek örültem is. Billt mindig távolabbinak éreztem magamtól, mint Tomot, és ez egy kicsit zavart is.
- És akkor tényleg szoknyában mentél iskolába? – hüledeztem egy gyerekkori sztorijuk hallatán.
- Igen – nevetett. – Akkor egy új fiú jött az osztályba és megbeszéltük, hogy megszívatjuk, így Biankaként mutatkoztam be neki. Hála égnek a tanárok aznap nem igazán szólítgattak, úgyhogy elkerültük a lebukást. Persze a srác másnap megkérdezte, hol az a jó csaj, mi meg dőltünk a röhögéstől.
- Ez haláli! – röhögtem a hasamat fogva. A sztorizgatást végül egy hang zavarta meg, ami Bill telefonján jelezte az sms-eket.
Tom: „Szia, Édes!
Itt ülök, és baszottul unatkozom. Jó lenne, ha itt lennél! Csók a pocidra!”
- Ez aranyos – mosolyogtam.
- Az! – Bill elmélyülten nézte a rövid üzenetet. Hát ilyen mikor az ember szerelmes a testvérébe. Futott át az agyamon mikor azt a végtelenül boldog arcot figyeltem.
Bill: „ Szia Drágám!
Szeretnék ott lenni veled és szorosan magamhoz ölelni téged. Csók neked is.”
Akkor még nem gondoltam volna, hogy ebből a két kis ártatlan üzenetből szinte sms háború lesz, de hát a sors nagyon kiszámíthatatlan egy dolog.
Tom: „Ha most itt lennél velem, berángatnálak egy próbafülkébe, és nem eresztenélek el. Látni akarom a vörös arcod.”
Bill: „Tom, ne hozz zavarba! Itt van Tami is.”
Tom: „Legszívesebben letépném rólad a ruhát!”
Bill: „Akkor én meg neked esnék és elkezdenélek mindenfele csókolgatni, de előbb szép lassan leszedném a ruháidat. Különösen lassan az öved és az alsónadrágod…”
Tom: „Bill, én lassan már elkezdek merevedni…”
Bill: „Én is… Abbahagyjuk?”
Tom: „Kéne, de nem akarom!”
Bill: „Ha hazajöttél számolunk!”
Tom: „Ok!”
Ez volt az utolsó sms-ük. Az énekes csillogó barna szemei könyörögve néztek rám, én pedig csak bólintottam mire egy Billt találtam a nyakamban, aki csak boldogan nevetett.
- Sokkal fogtok nekem tartozni ti Kaulitzok – nevettem.

- Hidd el, megéri – mosolyodott el pimaszul Bill.

2 megjegyzés:

  1. Ez nagyon aranyos rész volt :) Az sms-ek nagyon jók,látszik mennyire szeretik és akarják egymást. Várom a folytatást!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszettek és megmutatták mit akartam :) A folytatás pedig hamarosan érkezik ;)

      Törlés